13.-14.7.08

Odottelin lähijunaa Helsingissä, siitä meni ensin ohi joku Pepsin sponsoroima juna jossa ei ollut kattoa ja ihmiset istui jollain terassilla siellä ylhäällä. Sit saapui mun juna, odotin sitä siskon kanssa, taisi siinä olla äiti ja pikkusiskokin. Tämä juna koostui eri kokoisista taloista. Mun olisi pitänyt mennä siihen "vaunuun" missä on eniten kerroksia, koska asun sellaisessa rakennuksessa missä on yhteensä 12 kerrosta. En sit jostain syystä ehtinyt siihen, siinä oli hissin ovet mistä mentiin sisään. Siskot ja äiti ehti siihen, mä sit huusin oven raosta vielä et "Mä tuun sit seuraavalla!"  Vähän ajan päästä tuli samanlainen juna, nyt pääsin siihen korkeimpaan taloon. Menin istumaan sinne ja mua vastapäätä istui yks samasta kylästä kotoisin oleva tyttö. Mulla putos piilari silmästä ja jouduin pitämään sitä niin kauan suussa kunnes lipuntarkastaja tuli ettei se piilari kuivu. En nähnyt millaista porukkaa siellä oli, mut tämä tyttö sanoi mulle et kauheita friikkejä koko vaunu täynnä, et katso vaikka tuota kasarimuijaa! En kuitenkaan katsonut. Sitten olinkin jo meidän kämpällä, en oikeen tiedä mitä siinä tapahtui mut mä ja sisko lähdettiin käymään ulkona ja siellä oli äiti ja pikkusisko. Äiti kysyi et muistettiinko avaimet, alettiin sit kirota että ei muistettu. Äiti sitten sanoi et isä on siellä kämpässä niin se avaa oven. Jotenkin sit muka päästiin siitä ulko-ovesta sisälle, kun päästiin kämpän ovelle niin heräsin.

20.-21.7

Näin Slipknotin Joey Jordisonista unta. Olin jossain koululuokassa, vissiin musaluokassa, siskoni kanssa. Aloin selittään ja hehkuttaan sille Joeyta kun se on niin suloinen ja pieni (sehän on jotain 160cm), siskolla oli armoton aww-ilme kun selitin x) Sit siihen mun viereen ilmestyi rummut, katselin niitä vähän aikaa, sit niiden taakse ilmestyi istumaan Joey, se oli alasti mutta sillä oli etumuksen edessä naamari. Se alkoi hakkaamaan niitä rumpuja, sit mulle iski kauhea halu soittaa kans ja melkein kiskoin Joeyn pois rumpujen takaa ja menin istumaan sen paikalle. Innoissani olin alkamassa soittaan mut sit tajusin et enhän mä mitään rumpuja osaa soittaa ja aloin raivoamaan sen takia.

26.-27.7.08

Oltiin siskon ja joidenkin kahden tuntemattoman tytön kanssa menossa Iron Maidenin keikalle. Tultiin jollekin alueelle missä oli kaksi lavaa, päälava ja pienempi lava. Pikkulavalla aloitti lämppäribändi jo soittelemaan, tämä yhtye oli Hanoi Rocks. Siinä kun ne aloitteli niin siinä lavan reunalla oli joku tarjotin josta sai hakea pullaa ennenkuin keikka kunnolla alkaa, tottakai me sit haettiin yhdet. No sit siinä seistiin ja jotenkin yhtäkkiä tajuttiin et eihän ne siinä lavalla soitakkaan (siis Hanoi Rocks) jonka luona oltiin, joten rynnättiin toisen lavan luokse. No sit kun päästiin sinne toisen lavan luo niin sit mä tajusin että menetettiin hyvät paikat edestä mistä oltais katsottu Iron Maidenia. (eli jos oikein päättelen niin Iron Maidenin oli tarkoitus soittaa pikkulavalla) No odoteltiin et Hanoi Rocks aloittaa ja roikuttiin aidassa kiinni, mulla oli kamera kädessä. Katsoin sitten oikealle puolelle niin siellä jossain kauempana näkyi Roope (CoB), ajattelin et otan siitä kuvia, mut katsoin taas lavalle niin siellä seisoikin Janne Joutsenniemi ja aloinkin ottamaan siitä kuvia. Jossain välissä seilattiin siellä alueella joillain kojuilla, siinä istui jollain penkillä joku tyttö joka kysyi multa et osaanko soittaa mitään, sanoin sit et bassoa.