8.-9.10.09

Jollain mökillä oli Children of Bodomin rumpali Jaska, joku nainen, lapsi, mies ja joitain muita ihmisiä. Sinne mökkiin saapui joku ihminen (en nähnyt sitä ollenkaan), joka alkoi heitellä muita kohti jollain pikkukivillä, ihmiset joihin kivi osui lamaantuivat jotenkin eivätkä päässeet enää liikkumaan. Jaska pakeni ja se joku tyyppi juoksi sen perässä ja osui yhellä kivellä Jaskaan. Tässä välissä olin muka itse Jaska ja juoksin autoa kohti, mulla alkoi jalat mennä alta mut pääsin autoon. Sitten se äiti tuli lapsensa kanssa ulos, lapsi alkoi itkemään ihan hulluna ja huusi mun (tai no siis Jaskan) perään et "Isä!" Kaasutin pois sieltä jotain pikkutietä pitkin ja kuulin kun se lapsi jäi sinne parkumaan. Sitten tapahtumat yhtäkkiä siirtyi ainakin pari vuotta eteenpäin, nyt Jaska oli kävelemässä metsässä Henkan kanssa sitä mökkiä kohti. Henkka höpötti Jaskan takana et mitä jos ne ihmiset ei tykkää siitä, kun Jaska aikoi esitellä Henkan puolisonaan niille ihmisille siellä mökissä.

9.10.09 päiväuni

Jaska (CoB) istui baarissa jonku lapsen kanssa. Lapsella oli kaljapullo kädessä ja se joi siitä, se lapsi oli poika niinkuin tuossa edellisessäkin unessa ja n. 10-vuotias. Sitten siihen ilmestyi Roope (CoB), joka torui Jaskaa et antaa nyt pullo niin nuorelle lapselle.

24.-25.10.09

Olin jossain salissa ja siellä oli ihmisiä, en tiä ketä ne oli ja mitä tehtiin siellä, mut istuin lattialla ja mulla oli siinä penaali jossa oli kaksi pyyhekumia, toisessa luki Pexi ja toisessa Hyrde (Stam1nan tyyppejä). Katselin niitä siinä ja sit joku, joka oli varmaankin mun kaveri, tuli ihmettelemään et mitä helvettiä mun pyyhkäreissä lukee, pidin niitä sit piilossa kauhean suojelevasti ettei se vie niitä multa. Yhtäkkiä joku käski mun pyyhkiä lattiasta pois jonku valkoisen viivan joka oli varmaan 30cm leveä, aloin sit naama irvessä pyyhkimään sitä, en kyl muista kumpaa pyyhkäriä käytin. Hetken päästä kävelin jostain ovesta sisään jonnekin, en yhtään tiedä minne. Mua kohti käveli Kake (Stam1nasta myös) ihme irvistys naamallaan, olin melkein jo ryntäämässä sen luo ja huusin siinä et "Hei..." ja sit piti kysyä siltä mun kaverilta et mikä sen tyypin nimi oli kun en muistanut, sit jatkoin lauseen loppuun et "..Kake!"

25.-26.10.09

Asuin muka jossain omassa Hoasin kämpässä (yksiössä vissiinkin). Kuulin käytävästä mölyä, menin katsomaan ja siellä oli kauhea tummaihoisten tyyppien 'armeija' muuttamassa seinän takaa pois. Mun ovi meni sitten kiinni ja jäin käytävään lukkojen taakse. Kysyin yhdeltä niistä tummaihoisista muijista voisko se lainata kännykkää et soitan Hoasille jonku avaamaan sen oven. Se sit ihmetteli siinä ja tunki oman avaimensa mun käteen, no kokeilin sitä lukkoon ja se toimi. Yhtäkkiä olin jossain talossa (en tunnistanut sitä), siinä oli joku tummaihoinen mieskin. Etsin avainta siskon huoneen oveen et saisin sen auki, kokeilin siihen kaikenmaailman työkaluja ja sit meidän (siskon ja mun, kun ollaan asuttu samassa kämpässä) asuntoon ilmestyi joku ukko ja pari muijaa kokeileen siihen lukkoon eri vaihtoehtoja. Yhtäkkiä olin jossain kellarissa ja siellä oli Kylmästä Ringistä (Oz) Gloria ja Alvarez ja sit joku toinen vanki, Gloria paikkaili Alvarezin haavoja. Menin sitten käymään jollain käytävän pätkällä ja kun menin takaisin sinne huoneeseen niin jotenkin aavistin et Alvarezille on varmaan sattunut jotain. No siellähän se oli kasvot ihan veressä ja se toinen vanki oli viiltänyt sen kurkun auki. Siinä Alvarez sit vaan istui ja joku oli heittänyt sen kasvoille pyyhkeen. Se pyyhe sitten putosi ja Alvarezin kasvot oli ihan mustat ja kuoliossa.

14.-15.10.09

Olin Keski-Pohjanmaalla yhdessä pienessä kylässä ja kävelin alikulkusillan ali ja yhtäkkiä mun edessä oli pelle. Sen silmät veresti ja se oli muutenkin aika kamalan näköinen... Sen ympärillä oli lapsia ja kun kävelin sen pellen ohi niin tuijotin sen kasvoja tosi tarkkaan. Saavuin kyläkauppaan ja äiti oli siellä, pyörittiin siellä kaupassa vähän aikaa ja kun lähdin taas yksin sitä alikulkua kohti niin mua vastaan käveli jumalattomasti jotain kiinalaisia pukumiehiä. Eka mua hymyilytti ne mut sit ne alkoi huutamaan kauheasti ja näytti keskaria, yritin saada selvää mitä ne huutaa, sit sain selvää et "Fuck you Sturm Und Drang, their dicks are just so small!" (WTF?!?) Suutuin ja hyökkäsin niitä ukkoja kohti, ne hajaantui siitä ja löin muutamia niistä.

20.-21.11.08

Seurasin Alexin ja Henkan (Children of Bodom) haastattelua, ne istui jollain sohvalla vierekkäin ja Alexi hoiti puhumispuolen, Henkka yritti välillä sanoa jotain mut ei saanut suunvuoroa Alexilta. Tuijotin Henkkaa, se näytti kamalalta, sillä oli kauhea sänki naamassa ja sitä rataa. Sitten katse kiinnittyi Henkan auki olevan harmaan hupparin alta pilkottavaan Aku Ankka- t-paitaan.

Toisessa unessa olin Alexin kämpällä (CoB). Nauroin kun Alexi kurotteli ottamaan sen tiskikaapista kaksi lasia, se hylly oli niin korkealla ettei sillä meinannut riittää pituus ottamaan niitä laseja sieltä. Menin olohuoneeseen, siellä oli pöytä joka oli ihan täynnä sellaisia Iittalan sinisiä ja sinertävänvihreitä juomalaseja. Alexi meni istumaan nojatuoliin ja kampesin itseni siihen myös, puoliksi Alexin syliin. Sitten paikalle ilmestyi Roope (CoB), se istui sohvalle ja mä avasin tv:n, mulle oli jotenkin maagisesti ilmestynyt kaukosäädin käteen ja nyt istuin sen nojatuolin reunalla. Roope halusi katsoa horoskooppinsa teksti-tv:n sivuilta. Siellä oli joku sivu mistä näki millä sivulla mikäkin horoskooppi on, mun piti sit laittaa sivu 309, mut se meni koko ajan sivulle 303 (Roope halusi nähdä vesimiehen horoskoopin, ei mitään hajua mikä se oikeasti on horoskoopiltaan). Roope alkoi raivoamaan että enkö osaa edes oikeaa sivua laittaa. Vihdoin ja viimein sain oikean sivun näkymään, huusin jotain Roopelle (en muista mitä) ja heitin kaukosäätimen sille.