3.-4.4.08

Olin jonkun juna-aseman pihalla, satoi kauheasti lunta. Näin kun jotkut miehet oli korjaamassa jotain kiskoa, yksi niistä miehistä oli eräs luokkalaiseni, äitini muka tunnisti hänet myös. Luokkalaiseni meni johonkin kahvilaan ja äiti sanoi että tämä henkilö katsoi mua et se taisi tunnistaa mut. Menin itsekin sinne kahvilaan ja näin tämän henkilön, se oli menossa vessaan mutta itse kerkesin ensin, tämä tyyppi oli todella väsyneen näköinen. Sanoin et "Mä meen eka" ja kävelin sen nenän edestä vessaan, se taisi sanoa jotain et "Okei" Siellä samassa kuppilassa (tai en ole ihan varma mikä se oli) mulla oli yhtäkkiä kädessä Sonata Arctican Unia-levy (jonka vasta oikeasti ostin), se meni yhtäkkiä poikki mun kädessä. Aioin heti valittaa siitä koska olin muka ostanut sen sieltä paikasta. Sitten se levy muuttui isoksi pikkuleiväksi mun kädessä. Etsin lähimmän tiskin ja palautin sen siihen, se oli joku pulla/leivos-kassa. Kiroilin ja haukuin sitä paikkaa että en osta niiltä enää mitään jne. Sitten kävelin jotkut portaat alas, varmaan olin lähdössä pois sieltä.

10.-11.4.08

Olin saunassa ja siellä oli mun lisäksi miehiä. Istuskelin vaan siellä ja yhtäkkiä siihen ilmestyi Sinkkuelämän Mirada, se ehdotti että lähdettäisiin ostamaan mulle bikinit. Sanoin että ei mennä. Siinä istuessani jotenkin tajusin että se on elokuva, että mä olin tavallaan mukana elokuvassa. Siellä saunassa istui Will Smithkin, näin sen kasvot. Yhtäkkiä olinkin ulkona (vaatteet kuitenkin päällä). Seisoin meidän vanhempien pihalla ja meidän metsään (joka on tien toisella puolella vastapäätä taloa, talon edestä menee siis tie) ryntäsi joku pieni poika. Joku mies huusi sille että ei saa mennä kirottuun metsään. Sitten se mies lähti sen pojan perään ja mä lähdin kans, koska se poika oli muka mun veli. Juostiin siinä ja kadotettiin se poika näkyvistä, sitten meidän taakse ilmestyi joku iso, ruma peikko juoksemaan, se taisi hipaista mun olkapäätä, mut sit se katosi. Muistan että se metsä oli kaunis, siellä taisi näkyä jotain keijujakin. Pian saavutettiin se poika, se istui jossain sellaisessa reessä, niitä oli useita siellä ja South Parkin Kenny istui yhdessä niistä. Sitten se mies sanoi jollekin keijulle tai haltialle että taikoisi sen pojan takaisin kotiinsa, sit se keiju/haltia teki jotain ja se poika katosi ja sen lapaset  tippu maahan siihen missä se oli istunut. Ajattelin siinä että se mun veli karkaa varmasti uudestaan sinne metsään, et kun se on nyt yksin siellä kotona koska se taiottiin sinne takaisin, mun ja sen miehen pitäisi kuitenkin kävellä sieltä metsästä pois niin siinä välissä ehtisi karata uudestaan..