15.-16.6.08

Olin entisen yläasteeni salissa joka oli täynnä ihmisiä, oli kauhean synkkää ja siellä oli joku kilpailu menossa. Ensin piti heitellä puukkoja johonkin seinään. Siellä oli Alexi Laiho (CoB), kun tuli sen vuoro heitellä niitä puukkoja niin se yritti osua niillä muhun, mutta sain väistettyä ne puukot. Sitten kun itse heitin niin en edes katsonut mihin ne puukot lensi. Seuraavaksi piti heitellä jotain sellaisia litteitä, yksivärisiä luomiväripaletteja ilmaan, en muista pitikö ne sitten jotenkin saada hajalle niinkuin jossain kiekon ammunnassa. Jossain välissä tuijottelin ulos avonaisesta ikkunasta, oli tosi pimeää, viileää ja satoi rakeita. Uni loppui siihen kun olin junan vessassa suihkussa.

17.-18.6.08

Olin varmaankin Vantaalla, sellaisten talojen lähellä missä siskoni ennen asui (korkeita opiskelijarakennuksia). Minä ja kaverini mentiin johonkin korkeaan rakennukseen mistä näki asunnon missä siskoni ja sen kämppis asui. Katsottiin vähän aikaa sitä rakennusta, sitten painoin jotain nappia ja rakennus jossa siskoni oli räjähti maan tasalle. Vähän ajan päästä siskoni kömpi raunioista ehjin nahoin pois. Olin leikisti tosi huolestunut kun mentiin ulos siskoani vastaan. Kohta tämä kämppis soitti mulle ja se oli jumissa siellä talossa, sen voinnista olin sitten muka oikeasti huolissani! Mutta sitten käskin sitä vaan soittamaan uudestaan mulle jos se ei pääse sieltä pois ja löin sille luurin korvaan.