23.-24.6.08

Olin kaupassa jossa näin Children of Bodomin Jaskan, Jannen ja Roopen. Ne lähti ulos kaupasta, lähdin seuraamaan niitä ja kuvasin niitä samalla videokameralla. Kohta ne tuli jollekin kadulle missä oli vettä niitä kainaloihin asti. Ne käveli joitain baaria kohti ja mä kuvasin niitä veden alta ja se vesiraja osui johonkin siihen kameran linssin puoleenväliin, mulla ei ollut muka mitään ongelmia hengittää siellä veden alla. Jaska ja Janne meni sinne baariin sisälle, Roope jäi nojaamaan ulkopuolelle seinään ja alkoi lausumaan jotain runoa ja katsoi siihen kameraan.

25.-26.6.08

Olin kaverini ja Aholan Jarkon (Teräsbetoni) kanssa lattialla istumassa. Meillä oli jotku lasten sellaiset noin kymmenen sentin korkuiset leikkiukot käsissä. Sitten siinä oli jotain sideharsoa vieressä ja neulat meille kaikille. Ahola alkoi ompelemaan sitä sideharsoa sen nuken ympärille niin et se alkoi näyttämään joltain muumiolta. Mä en osannut sitä hommaa niin Ahola sit näytti miten homma toimii että pääsin alkuun, se ei kuitenkaan puhunut siinä mitään. Vähän ajan päästä aloin nauramaan räkäistä naurua sille mun ukolle, sen kasvot oli samannäköiset kuin sillä Huuto-taulun ukolla. Ahola otti sen ukon mun kädestä, katsoi sitä sillee "jarkkomaisesti" ja antoi sen sitten takaisin.